Tuesday, October 13, 2009

MUSTAFA’YI BEN DE SEYRETTİM
Kısaca; bir defa olsun, tüylerim diken diken olmadı.
Bir defa, gururlanmadım.
Bir defa, yüreğim hop hop etmedi.

Anlatılmaya çalışılan Mustafa ile ATATÜRK arasında küçük özellikler dışında ortak herhangi bir nokta bulamadım, aç kaldım.

Bu, film bozuntusu; tam bir severken dövmek, överken yermek mahiyetinde bir senaryo idi.

Senaryonun kahramanı ise; ya para idi, ya da kin.

Bence “PARA” ve “BOZUK SÜT” marifeti idi.

Maalesef, bu memlekette nasıl oluyorsa oluyor, ATATÜRK düşmanı belli bir kitlenin varlığı zaten biliniyor. Satılmışlar ve sütü bozuklar ile mücadele etmek gerçekten çok zor. Bu nedenle onları, ALLAH’a havale ediyorum.

Size, naçizane tavsiyem odur ki; her ne yaparsanız yapın, her ne oradan buradan cebinizi doldurursanız doldurun, bu milletin içinden, yüreğinden, beyninden, kanından, karakterinden, ruhundan, hiçbir şekilde ve hiçbir zaman “ATATÜRK” sevgisini silemezsiniz. Silmeye, ne bozuk sütünüz ve ne de ağababalarınızdan aldığınız paralar yetmez.

Sizi, yüce “RABBİM”e havale ediyor, içtiğiniz suyun, yediğiniz ekmeğin, teneffüs ettiğiniz havanın haram olmasını, can-ı gönülden ve binlerce kere diliyorum.
K.KARADENİZ
http://www.turkishforum.com.tr/tr/content/2008/11/04/ataturk-mustafayi-gorse/comment-page-1/#comment-2977

1 comment:

Julia Gul Arslan ( Australia-Gallipoli Friendship Society inc) said...

bu aleyhte yazilardan birisini dah Mustafa filmini Kanal D de izledikten sonra bir kez daha iletmek istedim